Novi Tucson prate vrhunski motori, optimizirani da smanje emisiju CO2. Svi motori zadovoljavaju posljednju Euro 6D normu.
1.6 GDI
1.6 GDI benzinski motor je uparen sa 6-brzinskim manulanim mjenjačem i pogonom na prednje točkove. Pruža maksimalnu snagu od 97 kW/132 KS i maksimalni obrtni momenat od 6.300 rpm, te maksimalnu snagu od 16.4 kg*m pri 4.850 rpm.
1.6 TGDI
1.6 Turbo GDI benzinski motoro je izvrstan kada su u pitanju snaga i performance, donosi maksimalnu snagu od 130 kw/177 KS pri 5.500 obrtaja. Ovaj motor može biti uparen sa 6 – brzinskim manualnim mjenjačem ili 7 – brzinskim mjenjačem sa duplim kvačilom sa pogonom na 2 ili 4 točka. Pruža maksimanlnu snagu od 27.0 kg∙m pri 1,500 ~ 4,500 obrtaja.
1.6 CRDi low power sa 115 KS
Novo razvijeni 1.6 CRDi low power dizelski motor pruža snagu od 85 kW/115 KS i dostupan je sa pogonom na 2 ili 4 točka. Motor može biti uparen sa 6- brzinskim manualnim mjenjačem ili vrhunskim 7 – brzinskim mjenjačem sa duplim kvačilom.
1.6 CRDi sa 136 KS
Novo razvijeni 1.6 CRDi dizelski motor pruža 98 kW/136 KS i dostupan je po izboru sa pogonom na 2 ili 4 točka. Motor može biti uparen sa 6- brzinskim manualnim mjenjačem ili vrhunskim 7 –brzinskim mjenjačem sa duplim kvačilom.
R 2.0 CRDi dizelski motor
2.0 CRDi dizelski motor pruža 185 KS pri 4.000 obrtaja i snagu od 41.0 kg·m pri 1,750 ~ 2,750obrtaja.
7-brzinski mjenjač sa duplim kvačilom (DCT)
Hyundai 7-brzinski mjenjač sa duplim kvačilom kombinira efikasniju potrošnju goriva i užitak pri vožnji kao upravljate manualnim mjenjačem, a s druge strane pruža pozdanost automatskog mjenjača.
HTRAC™ - Pogon na sve točkove
Novi Tucson pruža pogon na sve točkove te tako omogućava izvanredno upravljanje vozilom. Kada je otkriven potencijalni gubitak vuče HTRAC sistem prenosi 50 % snage na zadnje točkove za snažniju vuču. Distribucija snage može biti također zaključana u 50:50 modu u ekstremnim uslovima.
8-brzinski automatski mjenjač
U zavisnosti od preferncija i izbora motora, novi Tucson je također dostupan sa novo razvijenim 8 brzinskim automatskim mjenjačem. 8 AT donosi glatku i laganu izmjenu brzina, omogućava direktniji odgovor pri promjeni brzina i efikasniju potrošnju goriva.
McPherson prednji ovjes
Poboljšani dizajn prednjeg ovjesa donosi oštriji odgovor upravljača i udobniju vožnju.
Multi-link zadnji ovjes
Optimizirana geometrija zadnjeg ovjesa poboljšava udobnost, ali i stabilnost tokom vožnje.